Zpět

Corega Hlídka - BTL kampaň pro produkt Corega

Corega Hlídka - BTL kampaň pro produkt Corega

Zadání

Zacílit na malá města ČR, kde je dosah pouze TV a vymyslet BTL aktivitu, která zvýší povědomí o značce a podpoří prodej produktů Corega a bude generovat PR výstupy v médiích.

 

Realizace

Postup:
1. Detailní analýza seniorské populace v malých městech ČR
2. Zhodnocení výsledků analýzy a specifikace pojmu „malá města“
3. Zaměření na obce a města s počtem obyvatel 2.000 – 10.000
4. Návrh kampaně
5. Provedení testu ve dvou regionech (2011)
6. Organizace celostátní road show Corega Hlídka (2012)

Corega Hlídku tvoří odborný tým dentální hygienistky a proškolené hostesky poskytující bezplatné poradenství pro nositele zubních náhrad žijících v malých městech, který zároveň přímo podporuje prodej v místní lékárně distribucí slevových kuponů na nákup Coregy. Více o projektu viz video

Výsledky Corega Hlídka (květen – září 2012):
5.330 proškolených seniorů
4.300 rozdaných vzorků
13% návratnost slevových kuponů
66 PR výstupů v lokálních i celostátních médiích
 

Klient

GlaxoSmithKline
Realizace: 2011

Použité komunikační technologie